Salanimellä esiintynyt hittibändi avasi Provinssin

Seinäjoen Törnävänsaaren  luonnonkauniissa ympäristössä järjestettävä Provinssi  on käynnistynyt.

Ihmisten juhlan 2026  sai kunnian avata pienellä Radio Helsinki -lavalla esiintynyt Todd Moses, josta oli etukäteen saatavilla niukasti tietoa. Provinssin niukkasanainen esittelyteksti ”poikabändi ysärityyliin” lupaili yllätystä ja sellainen myös saatiin.

Todd Moses paljastui perjantaina päälavalle nousevaksi Kuumaa-yhtyeeksi, joka heitti festivaalialueelle valuvalle yleisölle hyväntuulisen yllätyskeikan.

Tapahtuman ainutlaatuisuuden ymmärsi varmasti sekä silmiä hierova yleisö että yhtye itse. 

Torstain muita esiintyjiä ovat muun muassa Käärijä, Ruusut, Wolf Alice, Apulanta ja The Prodigy.

Mesta.net seuraa Provinssin tapahtumia paikanpäältä.

Tomi Asuintupa

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Kommentoi artikkelia

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *