Helsingin Jäähallin Nordiksen alueella 12.–14.6. pidetty Helsinki City Festival keräsi kolmen päivän aikana kaikkiaan noin 55 000 hengen yleisön.
”Olimme tehneet syksystä asti muutoksia tapahtumaamme viime vuoden asiakaspalautteiden pohjalta. Tämä auttoi, sillä olemme saaneet viikonlopun aikana lähinnä vain positiivista palautetta. On käsittämätöntä, kuinka hyvä fiilis voi nousta pintaan, kun Lewis Capaldin Somebody To Love -biisiä laulaa yhtä aikaa noin 15 000 ihmistä, suorastaan sanoin kuvaamatonta. Helsinki City Festival on hieno festivaali, ja alamme jo saman tien rakentamaan tulevaa kesää. Kaiken lisäksi meillä on pian isoja uutisia kerrottavana tapahtuman osalta ensi kesäksi. Yksi iso artistikin on jo kiinnitetty. Tästä kaikesta kerromme tuonnempana”, kertoo Helsinki City Festivalin promoottori Kalle Keskinen.
Helsinki City Festival järjestettiin nyt kolmannen kerran. Vuonna 2024 tapahtumaa juhlittiin Bolt Arenan alueella ja vuosina 2025–2026 Nordiksella. Ensi vuonna Helsinki City Festival kokee merkittäviä muutoksia.
Helsinki City Festivalin ulkomaisina pääesiintyjinä nähtiin tänä kesänä Lewis Capaldi, Black Eyed Peas, Flo Rida ja Macklemore.




